16.10.15.

Recenzija - NYX roll on shimmer

Dugo sam bila ljubitelj isključivo mat senki i nisam volela nista sto sija na mom kapku. Medjutim zahvaljujući ovom proizvodu promenila sam mišljenje iz korena.




Radi se o NYX roll on shimmer-u, koji je ujedno jedan od mojih najomiljenijih proizvoda iz NYX-a.

Dolazi u prozirnoj bočici, tako da možemo da vidimo sav njegov sjaj :D Ima 1,5g, i moj je u nijansi ,,nude'', ali NYX u ponudi ima još 15 nijansi za svačiji ukus.
Kao što mu samo ime kaže u pitanju je roll on.


Na trenutak mi je izgledalo kao da je komplikovano za nanošenje direktno na kapak, pa sam probala četkicom da pokupim proizvod i da nanesem, medjutim ipak bolje izgleda kada se nanese direktno, a zatim malo izblenda četkicom kako bi bilo nanešeno ravnomerno.
Svakako mnogo bolje i pigmentovanije izgleda sa bazom za senku, a ja u tu svrhu koristim NYX Jumbo Eye Pensil u nijansi ,,milk''.


Olovka je predivna i takodje je smatram jednom od najboljih NYX-ovih proizvoda.

Evo i swatcheva slikanih pored prozora.


Sa bazom izgleda mnogo bolje, a i mnogo duže se zadržava na kapku.

Prezadovoljna sam i izgledom i samim kvalitetom proizvoda. Prelepo sija, a sa druge strane nije suviše napadno, tako da se može nositi u raznim prilikama.

Evo kako izgleda na kapku.


 A evo i kako izgleda u kombinaciji sa crnom senkom.


 Koristim ga često jer mislim da daje poseban izgled oku. Sve u svemu nemam apsolutno ni jednu zamerku na proizvod. U ostalom slike govore više od reči. Toplo ga preporučujem!

Možete ga pronaći u Alexandar Cosmetics radnjama po ceni od 420rsd. Ukoliko u svom gradu nemate njihovu radnju, sve proizvode možete bez problema naručiti sa njihovog sajta.

Da li ste probali ovaj proizvod i kakvi su vam utisci?

Нема коментара:

Постави коментар