26.1.17.

Eveline kozmetika

Zdravo moje fabulozne dame! Danas sa vama delim utiske o par stvarčica od jednog od mojih omiljenih brendova, a to je Eveline. Ako volite Eveline kao ja ili vas zanima šta ja mislim o par njihovih proizvoda, nastavite da čitate.



Eveline kozmetika postoji od 1983. godine i jedan je od vodećih kozmetičkih brendova u Poljskoj. Generalni uvoznik za Srbiju je firma TradeExpress iz Beograda, koja uspešno zastupa ovaj brend već 10 godina.
Pogledajte njihov sajt ovde.

A sada da predjem na proizvode. :)

Prva stvar o kojoj želim da govorim (pišem) je Eveline VOLUME LIP EXTREME sjaj za usne.


Ovo je sjaj koji sadrži LIP VOLUME komplex koji ima ulogu da širi krvne sudove i ubrza mikrocirkulaciju i tako dovede do povećanja obima usana.
Sadrži komleks vitamina A i E i tako sprečava isušivanje usana. Sadrži i vitamin C koji učestvuje u proizvodnji kolagena, dok UVA i UVB filteri štite od štetnih efekata sunčeve svetlosti.

Dakle ovo je ono što nam proizvođač obećava, a evo i šta ja mislim. :)

Pre svega da napomenem da sjaj dolazi u klasičnoj ambalaži u količini od 7ml.

Čim sam ga otvorila iznenadila sam se koliko lepo miriše, nekako citrusno, mada se meni čini da najviše miriše na pomorandzu.

Aplikator je odličan, mada meni kod sjajeva nije mnogo bitno da aplikator bude precizan, ipak ovaj to jeste.


Kada sam sjaj nanela na usne osetila sam blago peckanje i hlađenje, ali ništa što mi je smetalo, naprotiv. Kod ovakvih sjajeva to je sasvim normalno i posledica je dejstva sastojaka koji povećavaju usne. Na ambalaži je naznačeno da se pun efekat postiže 5 min posle nanošenja.

Evo i slika kako to izgleda bez sjaja i 5 min nakon nanošenja.


Povećava usne, odnosno da im volumen po meni sasvim dovoljno.

Medjutim ono što je mene oduševilo kod ovog sjaja je to što se zapravo ponaša kao balzam. Kada ga nanesem usne su mi hidrirane i uopšte se ne suše. Čak i ako su mi usne suve i ispucale kada ga nenesem, vrlo brzo postanu nežne i glatke. Ne mogu da vam objasnim koliko mi ovo znači, posebno sada u zimskom periodu.

Takođe daje jako lep sjaj koji nije napadan, već jako suptilan i lep. Ne lepi se, odnosno lepi se minimalno, tek toliko da ostane na usnama, ali apsolutno ne smeta.

Okvirna cena 350rsd.

Opšti utisak mi je odličan i definitivno želim još par nijansi. :)


Sledeći proizvod je Eveline EYE MAX PRECISION olovka za oči.


Ovo je meka olovka koja sadrži Lanolin, prirodni sastojak sa višestrukim delovanjem koji reguliše hidrataciju i stanje lipida, omekšava i izglađuje kožu. Takođe sadrži i vosak koji sadrži mineralne sastojke koji kožu čine savršeno elastičnom i mekom.

Evo i mog mišljenja.

Olovka ima dve strane. Sa jedne strane je olovka koja se odvija, a sa druge aplikator od mekog lateksa koji služi za kreiranje Smokey Eyes look-a.



Moja nijansa je Grey ili siva i jako mi se sviđa kako stoji na očima.

Olovka je jako mekana i lako se nanosi. Bukvalno nije potreban nikakav pritisak. Linija se lako izvlači, kako na gornjem, tako i na donjem kapku. Preciznošću sam takođe zadovoljna. U zavisnosti od toga koliko pritisnete ili koliko pute povučete liniju, možete dobiti liniju koja je tanka i diskretna ili liniju koja je deblja i dramatičnija.



Evo i kako izgleda kada se upotrebe obe strane.


Moj omiljeni način nanošenja je kao ajlajner.



Kod mene je linija prilično postojana, mada ja nemam masne kapke i inače nemam problem da mi se šminka brzo skida sa očiju. Ukoliko imate problem sa masnim kapcima obavezno koristite bazu i situacija će sigurno biti zadovoljavajuća.

Okvirna cena 200rsd.

Opšti utisak takođe jako dobar, volim ovakve olovke.


Zatim je tu nadaleko hvaljeni proizvod,  a to je Eveline 8u1 Total Action.


Ovde nije potrebno mnogo pričati. Ovaj proizvod sam svrstala u favorite i to 2015. godine, mada je ovo po meni večiti favorit.
Dolazi u količini od 12ml i nanosi se kao običan lak.
Ja obožavam da ga koristim kao bazu, a nekad nanesem samo njega i tako ostavim. :)

Odlično jača nokte i već dugo je u mojoj svakodnevnoj rutini.
Toplo preporučujem!

Okvirna cena 300rsd.


Sada slede tri testera koja sam dobila, a u pitanju su kreme za lice.

Prvi testerčić je sa anti-wrinkle moisturising kremom za suvu i umornu kožu.


Odmah da kažem da moja koža nije suva već mešovita sa masnom T-zonom i normalnim ostatkom lica, tako da ova krema nije idealna za mene.
Naravno probala sam je i mogu da kažem da je jako dobra, čak mi i nije mnogo zamastila T-zonu, što nisam očekivala, a prijala mi je na ostatku lica. Ipak meni ne bi odgovaralo da je koristim svaki dan ili veče, već samo povremeno kad mi je potrebna malo bogatija nega, ali ako imate suvu kožu, toplo preporučujem.



Zatim je tu sledeći testerčić sa Eveline hydra impact MOISTURE & NOURISHMENT kremom.


Ovo je dnevna krema takođe za suvu i osetljivu kožu. Sadrži hialuron i arganovo ulje.

Iako je ponovo u pitanju krema za suvu kožu, jako mi se dopala. Odgovara mi, verovatno zbog zimskog perioda. Baš prija mom licu, hidrira ga i lice nekako deluje lepše. Čak mi se čini da je koža lica nekako elastičnija. Ne povećava mi lučenje sebuma, što me je zapravo najviše i plašilo. I da, prelepo miriše.



I zadnji testerčić i ujedno zadnji proizvod za danas je sa Eveline RETINOL+SEA kremom.


Ovo je krema za sve tipove kože, a isto tako može da bude i dnevna i noćna. U sebi ima Retinol i morske alge.

Od ove tri kreme ona mi se najviše dopada. Odlična hidratantna krema. Lagana je i za svakodnevnu upotrebu. Odlična je i kao podloga za puder.


I to bi bilo to. Sve proizvode možete pronaći u svim Lilly i dm drogerijama.

Nadam se da vam se ovaj post svideo. Pišite mi u komentarima da li ste probale nešto od ovih proizvoda i kakvo vam je iskustvo sa Eveline kozmetikom.


4 коментара: