7.5.16.

Recenzija: Garnier olia 5.15 farba za kosu

Danas sam odlučila da vam govorim o farbi za kosu koju koristim trenutno. Moja prirodna boja kose je jako tamna, skoro pa crna. Nisam dugo želela da je farbam, mislila sam da nema potrebe, medjutim nedavno je došao dan kada mi je moja kosa jednostavno dosadila i poželela sam malu promenu. :) Prvi put farbala sam se Aurinom farbom u nijansi ''Kakao'', medjutim činilo mi se da je malo agresivnija prema mom temenu koje je inače osetljivo i sklono iritacijama. I posle toga rešila sam da kupim farbu o kojoj danas pričamo. U pitanju je Garnier olia 5.15 ''Frozen Brown''.



Na kupovinu nje odlučila sam se iz dva razloga. Prvi je to što je na bazi ulja, pa sam znala da će prijati mom temenu. Druga stavka je nijansa. Sama nijansa nije mnogo drugačija u odnosu na moju boju, osim što je malo svetlija. On što sam ja želela je upravo to, malo svetlija nijansa, braonkasta, ali da ne vuče na crveno. Ova nijansa je u potpunosti onakva kakvom sam je zamislila, braon je, ali hladna i ja to jako volim.

Unutra dobijate sledeće proizvode:


Dakle tu je sama tuba sa farbom, razvijač boje, rukavice i regenerator. Kao i uputstvo za upotrebu naravno.


Ono što me je plašilo je količina, standardna je, ali to je za moju kosu obično malo pa mi zatreba još jedna. Medjutim to se ovoga puta nije desilo, bilo je farbe taman koliko treba.

Prvo što me je iznanadilo je to koliko je ona zapravo uljana. Dakle ne radi se marketinčkom triku, kosa mi je izgledala kao da sam posudu ulja sipala na nju. :D Što je svakako dobra stvar.

Na uputstu je naznačeno da farbu treba držati 30min i ja to poštujem.

Da bi se farba lakše isprala umasiajte je rukama dodatno nakon 30min, zatim dodajte malo vode i uradite isto, a zatim možete standardno da je isperete.

Tokom ispiranja primetila sam da mi je kosa jako mekana i glatka, kao posle korišćenja neke maske.

Iskoristila sam i regenerator i što se tiče njega nemam neke specijalne utiske, radi ono što i svaki drugi regenerator, ali moram da napomenem da mi se dopada što je u bočici, a ne u kesici kako znaju pojedini proizvodjači da ih pakuju.

Boju sam zapravo videla tek kad sam osušila kosu i bila sam jako zadovoljna. Ovo proizvodjač kaže da možemo da očekujemo.


I ja se slažem sa tim, naravno moj slučaj je zadnja treća sličica. Takodje dobra stvar je to da mi je kosa ravnomerno primila boju. Kada sam se farbala Aurinom farbom, koren mi je primio, dok krajevi gotovo da nisu ništa. Ovde na sreću to nije bio slučaj. Miris nije intezivan, što mi takodje odgovara jer ja nisam ljubitelj mirisa farbe.

Nakon svega toga krenula sam da oblikujem kosu i moram vam reći da se oblikovala odlično, zaista je bila prelepa nakon farbanja, što nisam očekivala.

Što se brzine ispiranja tiče, nisam primetila da se ispira previše brzo, mada treba uzeti u obzir to da je moja prirodna boja slična, kao i to da još uvek nemam sede vlasi, tako da verovatno nisam mogla najbolje to da primetim.

Evo razlike pre i posle farbanja.



Ja sam jako zadovoljna i preporučujem vam da je probate ako već niste.

Cena ove farbe je 609rsd i možete je naći u svim Lily i dm drogerijama.

Da li ste probale ovu farbu i šta mislite o njoj?

4 коментара:

  1. Moze slika sa ovom bojom? slika pre farbanja i posle farbanja? Samo jos to fali :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moze naravno :) Dodala sam u post, nadam se da se dobro vidi :)

      Избриши
    2. Znaci, ti si bila crna i ovako ti se primilo kao na drugoj slici ?
      Divna boja.

      Избриши
    3. Upravo tako. :) Moja prirodna boja kose je skoro pa potpuno crna. A ova boja jeste lepa. :)

      Избриши