24.1.17.

SKINOLOGY HydroFeel serum za negu lica

Zdravo drage moje. Dugo imam želju da probam neki dobar serum. Prima kozmetika mi je izašla u susret i poslala jedan iz njihove ponude. Čitajte moje utiske u nastavku.



O Prima kozmetici već sam opširnije pisala, a to možete pročitati ovde. a na njihovom sajtu (ovde) možete pogledati njihovu punu ponudu.

Danas govorimo o SKINOLOGY Hydro Feel serumu za negu lica sa hijaluronskom kiselinom.


Serum dolazi u staklenoj bočici u količini od 50ml. Bočica izgleda jako lepo i dopada mi se.

Ovaj serum je anti-aging i sadrži hijaluronsku kiselinu. Ova kiselina podstiče sposobnost obnavljanja, štiti od slobodnih radikala i čini kožu jedrom i elastičnom. 
Serum mogu upotrebljavati svi koji žele dodatno da neguju kožu svog lica i učine je hidriranom i lepšom, ali najviše se preporučuje, odnosno najbolji rezultati se postižu kod dehidrirane, atonične i seboreične kože.

Moja koža jeste seboreična, a sada u zimskom periodu i dehidrirana, s'toga sam bila jako srećna zbog prilike da koristim ovaj serum. On je ujedno i protiv starenja, što meni još uvek nije potrebno ali ne žalim se. :D

Preporučljivo je da se koristi ujutru i uveče, tako što na lice stavite dve-tri kapi i utapkate prstima. Proces je vrlo lak, zahvaljujući aplikatoru.



Serum je potpuno providan, vodenkast i bez mirisa, što meni odgovara.

Poštovala sam uputstvo i sve vreme ga koristim ujutru i uveče po dve-tri kapi, fokusirajući se na problematične delove lica, a to je uglavnom T-zona. Dakle kada završim sa predhodnom negom i nanesem tonik, sledi serum, a zatim mogu naneti odgovarajuću kremu.

Već nakon prvog, eventualnog drugog korišćenja vidi se razlika. Ako kao ja imate problem sa dehidratacijom i seborejom, definitivno ćete je primetiti.

Ono što sam ja primetila je da me koža malo zateže posle nanošenja, po mojoj logici to je zbog anti-aging efekta, tako da će kod žena srednjih godina sasvim sigurno biti odličan.

Svakodnevnim korišćenjem koža baš deluje zdravo i lepo. Primetila sam da mi se više nigde ne peruta, nema problema sa seborejom, koža je blistavila i glatka. Puder takođe dosta lepše sada deluje na mom licu.

Opšti utisak je da mi jako prija, čini mi se da mi je lice zahvalno, jer je konačno dobilo potrebnu hidrataciju bez dodatnog zamašćivanja kože.


Dakle da rezimiramo, imate moje preporuke što se ovog serima tiče. Bilo da imate nekih problema na koži ili ne, dodatna nega nikad nije na odmet.

Evo linka odakle ga možete naručiti http://primakozmetika.com/Proizvod/hydrofeel-serum-sa-hijaluronskom-kiselinom/

Nadam se da vam se ovaj post svideo, ako jeste pišite mi u komentarima, a volela bih da mi napišete i koje vi serume volite i koji su vam se dobro pokazali. :) 

5 коментара: