30.11.16.

GARNIER Color Sensation 2.0 farba za kosu + par saveta za farbanje

Zdravo drage moje! Pre nešto više od mesec dana rešila sam da se ofarbam u neku tamniju boju. Izabrala sam ovu Garnier farbu za kosu, pa reših da utiske o njoj podelim sa vama.



Ova farba je u nijansi 2.0 Ebony Black. Ova nijansa je baš onakva kakva mi je trebala. Dakle crna je, ali ne onako veštački, već naprotiv, deluje jako prirodno.

U kutiji standardno dobijate tubu sa farbom u količini od 40ml, razvijač boje u količini od 60ml, kesicu sa balzamom za kosu, rukavice i naravno uputstvo za upotrebu.


Ova količina farbe je dosta mala, meni obično nikad ne bude dovoljna za moju kosu. Ona nije previše gusta, ali je duga, samim tim treba mi malo više farbe. Ako imate sličan problem, ja imam jedan trik za to. Da ne biste kupovale dve farbe, u ovu postojeću kad je pomešate sa razvijačem za boju, stavite obavezno jedno jaje i umutite smesu mikserom. Dobićete mnogo više proizvoda, a i dodatno ćete negovati vašu kosu.

Evo i uputstva za upotrebu. Sve je objašnjeno vrlo detaljno.



Ova farba je dosta jeftina, košta oko 250rsd. S' druge strane pakovanje joj je jako lepo i privlačno.


Uz jeftinu cenu ide i dosta agresivnih sastojaka nažalost. Ima amonijaka i hidrogena, koji mogu dosta da oštete kosu. 

Naravno pre farbanja obavezno proverite da li niste alergični na farbu ili hidrogen. Čak i ako se farbate dugo, alergija se može javiti u bilo kom trenutku i može biti jako opasna. Vina koju ja dugo pratim je skoro imala ovakav problem. Obavezno pogledajte njen video ovde.

Još jedan moj savet je da kosu farbate kad je ''prljava''. Odnosno par dana od pranja, jer tada na dlaci postoji sloj koju će zaštititi vašu kosu od štetnog dejstva farbe i hidrogena.

Što se same farbe tiče, jako sam zadovoljna. Meni je teme dosta osetljivo pa me farbe obično peckaju, ali to nije bilo slučaj sa ovom farbom, što me je iznenadilo. Čak joj ni miris nije previše intenzivam, što je meni jako važno.
Obavezno otpoštujte vreme koje je naznačeno kao vreme potrebno za držanje farbe. To nikad nije napisano tek tako, uvek ima razloga zašto baš toliko, tako da poštujte to. Konkretno za ovu farbu potrebno je 30min.

Pošto je ovo crna farba, da biste sprečile fleke od iste na čelu, ušima, vratu itd, obavezno svuda okolo namažite neku bogatiju kremu koja je masna. Ako se uflekate, na ovaj način ćete farbu vrlo lako skinuti vlažnim peškirom ili ubrusom.

Evo rezultata pre i posle.


Izuzmite to što mi kosa deluje kao da je previše oštećena, nisam je isfenirala. :D

Ono što me je zapravo najviše oduševilo je to koliko boja traje. Čak i pri prvom pranju jako malo boje se skine, dakle voda jako brzo postane čista, odnosno više ne spira farbu. Npr. kod Garnier Olie je situacija mnogo drugačija i voda je gotovo sve vreme obojena. Posle mesec dana od farbanja, boja mi deluje netaknuto, uopšte ne izgleda isprano. Naravno za ovo je zaslužan amonijak. Međutim ja nemam utisak da ova farba previše oštećuje kosu. Uz pravilnu negu kose, može se koristiti bez problema. Ako vas zanima kako ja negujem kosu, to možete pročitati ovde.

Nadam se da vam se ovaj post svideo i da vam je bio koristan. Ako jeste pišite mi u komentarima. I naravno recite mi koju farbu vi volite?

6 коментара:

  1. Super post!:-) Nisam nikada čula za ovaj savet sa jajetom..Zvuči zanimljivo, moraću da isprobam, jer mi nikada nije dovoljna jedna bočica farbe.Ja koristim godinama Garnier Naturals, prvenstveno zbog nijanse koju ne menjam. :-/

    ОдговориИзбриши
  2. Sugradjanko divna si i divan ti je blog , sve pohvale!!!! :))))))))))) Boja ti je fenomenalna!

    ОдговориИзбриши
  3. Da li cekas pola sata nakon sto si sve ofarbala ili ukupno pola sata ukljucujuci i vreme koje ti je bilo potrebno dok se ofarbas? Hvala unapred :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se lično ofarbam, pa kad završim pogledam na sat i tek tad čekam pola sata. Mislim da je tako pravilno. Ali trudim se da se ofarbam maksimalno brzo i naravno krajeve farbam zadnje. :*

      Избриши