26.11.16.

Loreal HYDRA EXPERT 24h krema za lice

Zdravo! Ko me prati zna da sam u stalnoj potrazi za dobrom kremom za hidrataciju. Danas govorimo o jednoj takvoj, tačnije Loreal HYDRA EXPERT 24h.



Moja omiljena krema je Eucerin aqua porin active (recenziju možete pročitati ovde). Međutim nju sam potrošila pa sam rešila da isprobam neku drugu, a i dosta jeftiniju.



Dakle Loreal HYDRA EXPERT 24h je noćna krema, namenjena dubinskoj hidrataciji kože koja traje 24h. Pogodna je za sve tipove kože i obećava tri efekta, hidrataciju, zaštitu i obnavljanje.


Moja koža lica se menja u zadnje vreme, predpostavljam zbog zimskog perioda. Nekada mi je T-zona bila dehidrirana, ali istovremeno i dosta masna, a sada gotovo da uopšte nije masna, tako da mi je potrebna i bogatija nega.

Ova krema dolazi u plavoj staklenoj teglici u količini od 50ml. Tekstura joj je kremasta i jako prijatna na dodir. 


Gušća je, što je normalno jer je noćna, ali ne previše tako da se lako razmazuje.


Brzo se upija i ne ostavlja kožu previše masnom. Meni je samo nos bio mastan. Ali dugo posle nanošenja kad pipnete kožu osećate da je mnogo nežnija i lepša i prosto osećate da imate kremu.

Miris mi se dopada. Ne mogu da vam kažem tačno na šta miriše pošto ja mirise teško mogu tačno da razaznam, ali jako je prijatan, nije previše intenzivan, ali se dugo zadržava na koži. Jednostavno miriše na kremu :)

Mogu da kažem da sam jako zadovoljna ovom kremom. Već posle prvog nanošenja, koža mi je bila mnogo lepša, videlo se da je nahranjena. U prvi mah sam mislila da bez obzira na to što piše da je za sve tipove kože, to nije tačno, odnosno da ipak nije za masniji tip. Ali pogrešila sam, jer čak i ako mi je lice masno po nanošenju kreme, ujutru gotovo da nije uopšte. Dakle ne zamašćuje kožu dodatno, lepo se upija, a kožu hidrira i hrani To je sve ono što ja tražim od ovakve kreme. 

Uspešno je rešila i blago perutanje kože koje mi se javilo oko nosa.
I da napomenem da mi nije izazvala nikakve dodatne probleme kao što su bubuljice.

Na moje iznenađenje, zaista mi jako prija.


Za kraj mogu samo da vam preporučim ovu kremu, odlična je, a nije ni previše skupa, košta oko 700rsd i možete je pronaći u svim Lily i dm drogerijama.

Da li ste koristile ovu kremu, ako jeste kakvi su vaši utisci, a ako niste koja je vaša omiljena krema?




Нема коментара:

Постави коментар