2.12.16.

Don Juan matte ruževi

Zdravo moje fabulozne žene! Za danas sam rešila da vam pripremim post o jednim od najjeftinijih ruževa koji se mogu pronaći kod nas i koji su domaća proizvodnja. U pitanju su Don Juan mat ruževi od Mirjana kozmetike.



U startu sam se na kupovinu ovih ruževa odlučila iz četiri razloga. Cena, domaća proizvodnja, lepo pakovanje i ideja da bi ovakav post mogao da vam bude koristan jer ja sam prva koja voli da čuje utiske o jeftinijim proizvodima.

Kao što već rekoh proizvođač ovih ruževa je kozmetika Mirjana. Ovo je jedan od malobrojnih domaćih brendova koji je uspeo da se održi na našem tržištu. Meni je žao što ove ruževe ne možemo pronaći u većim parfimerijama, već samo u onim lokalnim, manjim i u kućnim hemijama.

Dakle krenimo odpočetka.

Pakovanje je za moj ukus odlično. Veoma lepo i elegantno i uopšte ne deluje jeftino. Poklopci lepo prijanjaju, tako da nećete imati problem da vam se u torbi ruž otvori. Jedina zamerka na pakovanje je to što se nigde ne vidi nijansa, tu je samo broj nijanse, ali ne i sama boja. Tako da preostaje da se nijanse pamte po brojevima ili da se ruž otvara svaki put da bi se proverila ista. Inače što se ostalog tiče, ruževi izgledaju jako, jako lepo.


Što se kvaliteta samih ruževa tiče, na moje iznenađenje i tu sam jako zadovoljna. Prva stvar koja me je osvojila je miris. Mirišu predivno na vanilu i dođe mi da ih pojedem. :D
Nanose se jako lako. Čula sam neka mišljenja da su ovi ruževi jako suvi, međutim ja to zaista nisam primetila. Moguće je da su u međuvremenu promenili teksturu ovih ruževa. Bilo kako bilo, meni uopšte nisu suvi, možda u prve dve sekunde nanošenja, ali gotovo odmah zbog toplote usana, postaju kremasti i jako laki za nanošenje. Čak se i dosta precizno nanose. Jedina stvar koju sam primetila je da su svetlije nijanse malo kremastije u odnosu na ove intenzivnije.
Još jedna pozitivna stvar je ta što zaista ne isušuju usne dodatno. Meni svaki mat ruž dosta isuši usne, ali sa ovima to se nije desilo. Znaju malo da naglase suvlje delove usana, ali uopšte nije strašno, sa pojedinim skupljim mat ruževima zna da bude mnogo gore.
Postojanost nije loša. ukoliko ne jedete i pijete, zadržaće se dugo na usnama, ukoliko pijete, skinuće se malo, ali zaista malo, trag na čaši gotovo da ne postoji. Što se tiče hrane, tu se dosta skine, ali lako se nadograđuje i meni to uopšte ne smeta.

Prečešljaćemo sada svih pet nijansi koje sam pazarila ponaosob.

Nijansa 304



Ovo je jedna lepa hladnija crvena nijansa. Evo kako izgleda na usnama.


Nijansa 306



Ljubičasta nijansa, jako lepa i lepo stoji na usnama.


Nijansa 309



Prelepa boja, vuče na nude. Idealna za jaku šminku koju treba malo ublažiti karminom.


Nijansa 310



Rozikasta nijansa, ali dosta topla, nežna i neutralna.


Nijansa 311



Klasična hladna roza nijansa. Meni omiljena zadnjih par dana.





Želim još da napomenem da se ruževi lako skidaju sa usana micelarnom vodom ili vlažnom maramicom. To sam primetila upravo slikajući ruževe na usnama. Jako brzo sam mogla da skinem predhodnu boju i nanesem novu.



Cena ovih ruževa je oko 210rsd i mogu se pronaći u manjim parfimerijama i kućnim hemijama. Ukoliko me pitate da li ih preporučujem, shodno ovako niskoj ceni, apsolutno da! Zaista su jako dobri i ja ću ih sa zadovoljstvom koristiti.

Nadam se da vam je ovaj post bio koristan. Imate li vi utiske o ovim ruževima?

3 коментара:

  1. Dobri su im ruzevi ali nisam primetila da osim njih imaju jos nesto u ponudi :/ nego mene tvoj dzemper interesuje trenutno gde si ga kupila ako nije tajna? :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa i to si u pravu, jedino su po ruževima poznati. A što se dzempera tiče, nisam sigurna. :D Kupila sam ga pre dve godine možda, i to mislim da je bilo u onom T-2 butiku, preko puta fontane. :)

      Избриши