23.10.15.

Aura 3D make up sponge

Danas želim da vam predstavim novi Aura 3D make up sundjer. Ovo nije prvi sundjer ovog tipa koji su pustili u prodaju. Ja predhodni nisam kupila jer sam čula dosta loših reči o njemu, pa pošto ga nisam probala, nisam ni kompetentna da govorim o njemu. Kad sam videla da se pojavio novi jako sam se obradovala, bila sam sigurna da je mnogo bolji i otrčala u Lily po njega. Inače jako volim ovakve sundjerčice jer obožavam efekat blendanja i mislim da nijedna četkica ne može tako lepo da izblenda puder i da da tako prirodan finiš na licu kao dobar sundjer. Probala sam nekoliko sličnih, tako da sam se jako radovala i ovom Aurinom, jer se i inače uvek radujem svakom njihovom novitetu.


Sundjer izgleda klasicno u obliku jajeta je i u pink boji je. Prva stvar koju sam primetila i koja me je iznenadila je da je jako nežan i vrlo mekan. Inače mrzim kad je sundjer tvrd pošto imam osetljivu kožu lica.


Evo i slika na kojima možemo videti kako izgleda njegova struktura.


Kada se pokvasi baš dosta naraste i postane još nežniji što me je takodje prijatno iznenadilo.

Evo i slike. Levo je suv sundjer, desno mokar. Koristim kutiju od sundjera kako bi mogli uporediti veličinu.


Mislim da je razlika evidentna.

Ovaj sundjer nema nikakav specifičan miris, što moram da napomenem jer sam se susretala sa sličnim sundjerima koji su mi neprijatno mirisali i nisam nikako mogla taj miris da sperem sa njih.

Pošto sam bila zadovoljna sa svim do sad priloženim, nisam mogla da dočekam da vidim i kakav je na delu. I tek tad je usledilo pravo oduševljenje. Ovaj sundjer je jednom rečju savršen. Njegova mekoća doprinosi jako prijatnom osećaju nanošenja pudera, čak mi nije bio grub ni za okoloočnu regiju. Divno blenda i utapkava puder, ostavlja predivan prirodni finiš. Od svih sundjera koje sam probala, moram da kažem da sam se sa ovim najviše oduševila. Osim tečnog pudera, on je idealan i za korektor, ali isto tako i za puder u prahu kao što je Aura Shine Killer, dakle bez problema može i da matira. Takodje još jedna pozitivna stvar je brzina nanošenja pudera, tako da je idealan kada nemamo mnogo vremena, a želimo savršen izgled lica. Ne upija mnogo proizvoda, samo ono malo viška koji nam nije ni potreban, samim tim lako se i pere, sve što nam je porebno je sapun i voda.

I kao što Aura kaže: ,,Svi Aura puderi znaju da im je najveći saveznik 3D sundjer''.

I tako je ovaj divan sundjer postao jedan od mojih najomiljenijih proizvoda i ušao u moju svakodnevnu upotrebu.

A kada je ovako dobar proizvod u pitanju malo kreativnosti nije na odmet.



Ako još uvek niste probale ovaj proizvod, učinite to što pre, jer odnos cene i kvaliteta kod Aure uvek oduševljava, a ni ovoga puta nije drugačije.

Možete ga pronaći u svim Lily drogerijama po ceni od 419rsd. Tako da trk u Lily!

Нема коментара:

Постави коментар