22.10.15.

Aura Correct Me tečni korektor

Kao neko ko ima tamne podočnjake, u stalnoj sam potrazi za dobrim korektorom. Naravno jako mi je bitno i da bude pristupačan. Tako sam došla i do Aura Correct Me tečnih korektora, koji su već dugo u Aurinoj ponudi, medjutim ja sam ih tek nedavno otkrila i želim da kažem par reči o njima.



Ovi korektori su smešteni u plastične prozirne bočice i imaju klasičan, kosi, sundjerasti aplikator.


U pitanju je bočica od 7ml. Postoji šešt nijansi. Prve tri su tople, a druge tri hladne. Nijanse su:
301 Vanilla, 302 Pastel Beige, 303 Caramel Cream
304 Fair, 305 Cool Ivory, 306 Natural
Ja sam ponosna vlasnica nijansi 301 i 302.


Mislim da su nijanse odlične i da će svaka žena pronaći onu odgovarajuću za nju. Za mene je idealna 302.
 Pakovanje je identično kao njihovi Absolute matte tečni ruževi, što je malo neobično za korektor. Ovakvo pakovanje sa jedne strane omogućava vrlo lako i precizno nanošenje, kao i praktičnost jer ih možemo poneti u torbi bez dodatne četkice za korektor. Medjutim problem može nastati kada u bočici ostane malo proizvoda, jer će najverovatnije ostati neiskorišćen. Sledeći problem je higijena. Na primer ako korektor koristite kako bi kamuflirali bubuljice i slično i ako to radite nanošeći korektor direktno na lice, vi konstantno sa aplikatorom unosite bakterije u proizvod iznova i iznova, tako da je bolje proizvod sa aplikatorom prvo naneti na ruku i onda nekom četkicom za korektor koju imate nanositi na bubuljice.

Swatchevi na dnevnoj svetlosti



Generalno proizvod je dobar. Lako se nanosi, lepo se razmazuje tj utapkava. Nije baš idealan kad je prekrivanje nesavršenosti na licu u pitanju, jer je prilično lagan, ali da nije takav sigurno bi se uvlačio u sitne borice, što sa ovim korektorom nije slučaj. U suštini on je namenjen za prekrivanje tamnih podočnjaka i mislim da je dobar u tome. Lepo prosvetli i osveži regiju, a kada uzmemo u obzir da se ne uvlači u borice ispod očiju, ja sam jako zadovoljna.

Evo kako izgleda na delu.
Na levoj slici nemam šminku, a na desnoj imam samo aurin korektor.


 Što se mene tiče ovo je odličan rezultat. Korektor je lagan, praktičan, pristupačan i jako mi se svidja. Odnos cene i kvaliteta mi je kod Aure uvek fascinantan, tako je i ovog puta,

Prilično je postojan, dugo se zadržava na licu, mada ga ja dodatno setujem jer mu treba malo vise vremena da bi se osušio.

Možete ga pronaći u svim Lily drogerijama po ceni od oko 420rsd.

Нема коментара:

Постави коментар