15.10.15.

Recenzija - Essence eyebrow stylist set i Essence lash & brow gel mascara

Odrzavanje obrva urednim i njihovo oblikovanje i popunjavanje predstavlja jako bitan korak u postizanju lepog i svežeg izgleda lica. Oblik i debljina obrva licu daju karakter, izražajnost i oslikavaju naše samopouzdanje.
Zato danas pričamo o dva proizvoda iz Essenca koja su namenjena upravo tome da naše obrve učine besprekornim.

Radi se o setu za iscrtavanje tj popunjvanje obrva i gel maskari namenjenoj da fiksira dlačice naših obrva, kako one ne bi bile nemirne u toku dana i tako izgledale neuredno.



Prvo govorimo o setu. Kada ga kupimo, on dolazi u prozirnoj kutijici u kojoj dobijamo dve mat senke za obrve, u tamnijoj i svetlijoj nijansi kako bi po potrebi mogli da ih mešamo i dobijemo baš onu koja savršeno odgovara nama. Pored toga tu je i mala četkica. Medjutim ono što je ovde najzanimljivije su tri šablona, prema kojima mozemo da obrve popunimo, uz koje stoji i mala kartica sa uputstvom za upotrebu.


Dakle prema ovim šablonima, ovako bi trebale da izgledaju male, srednje i velike obrve. Ja šablone ne koristim jer mi nisu praktični i lakše mi je da radim bez njih, ali mislim da je ovo idealno za početnike jer će ovako najbolje moći pravilno odrediti debljinu i oblik svojih obrva.
Kako odrediti oblik i debljinu? -Vrlo lako. Glavna stvar na koju moramo obratiti pažnju je oblik našeg lica. Npr. ako imamo visoko čelo sigurno nam neće stojati tanke obrve, ako imamo malo čelo i usko lice, obrve ne bi trebali naglašavati previše, a ako imamo široko lice, treba paziti da one ne budu predugačke ili sa prevelikim razmakom jer ćemo na taj način samo još više istaći širinu lica.

Swatchevi slikani pored prozora.


Ja sam lično prezadovoljna ovim proizvodom i preporučujem ga. Lepo popuni obrve, nanošenje senke je vrlo lako i brzo, a krajnji rezultat su prelepe i pre svega prirodne obrve, što je meni najbitnije jer mrzim sve što izgleda veštački. Tajna je u tome što senke nisu previše pigmentovane pa ih tako možemo postepeno nanositi, a zatim pojačavati intenzitet tamo gde je to potrebno. Četkica je takodje odlična za ovu svrhu, mada ako nekome ne odgovara, ovakve slične četkice mogu naknadno da se kupe, ja npr. često koristim ovakvu Blush četkicu (Blush 25B). Sve u svemu sigurno ću ga kupiti ponovo kad ga potrošim.
Inače, možete ga nači u svim Dm i Lily drogerijama po ceni od 339rsd.

Sada još par reči o gel maskari sa kojom zaista nisam zadovoljna.


Proizvod dolazi u prozirnoj bočici u kojoj se nalazi prozirni gel, ima lepu četkicu i meni je privukao pažnju.



Kad sam videla ovaj proizvod jako sam se obradovala, jer mi je ovako nešto stvarno neophodno. Medjutim kod mene on nema nikakvu funkciju. Koliko god da nanesem, kad se osuši, tu ostane vrlo malo gela, skoro ništa, kao da ispari negde :D Ne drži mi obrve, čak ni za trepavice nije koristan. Kratko i jasno, kod mene ne radi ništa.

Baš mi je žao što je moje iskustvo ovakvo, i još uvek pokušavam da nadjem način da ovaj proizvod koristim. Možda jednostavno bolje radi kod obrva sa kraćim dlačicama, što nije moja situacija.
U svakom slučaju možete ga nabaviti u svim Dm i Lily drogerijama po ceni od 269rsd.

Da li je neko imao drugačija iskustva od mene?

Нема коментара:

Постави коментар