13.10.15.

Nega usana, piling + recenzija Maybelline Baby lips



Dolazi zima i hladno vreme što obično ima za posledicu da je naša koža suva i dehidrirana. Meni su posebno problematične usne. Uglavnom su suve, što je meni kao velikom ljubitelju mat ruževa, veliki problem. Balzami za usne u mom slučaju nisu pomagali mnogo, ali onda sam otkrila nešto što me je spasilo - piling.


Iako mislim da većina žena zna za ovo, ipak ću pojasniti jer možda da ima i onih koju ovu fenomenalnu stvar još uvek nisu isprobale.

Radi se o mešavini malo meda i kristal šećera, dakle nešto što svi imamo u kući. Kada napravimo tu smesicu, sve što je potrebno je da prstom uzmemo malo i lagano trljamo po usnama. Šecer će nežno sa naših usana skinuti mrtve ćelije kože, a med će naše usne nahraniti. (Iako se skidaju mrtve ćelije, osećaj uopste nije neprijatan, naprotiv). Koliko ce trajati piling zavisi od vas samih i od toga koliko su vase usne suve i ispucale. Takodje mozete usne malo protrljati i četkicom za zube, medjutim za mene je ona malo gruba pa izbegavam da je koristim u tu svrhu. 
Pored toga što će vam usne nakon pilinga biti glatke i mekane, postaće i rumenije, tj dobiće lepu crvenkastu boju jer smo sada u tom predelu ubrzali cirkulaciju i proširili krvne sudove, pa stoga usne mogu delovati i malo veće. Dakle ima zaista mnogo pozitivnih efekata.
Ovakav piling treba raditi redovno, svakoga dana, a posebno pre izlaska, jer predstavlja odličnu pripremu usana za nanošenje bilo kakvog ruža.
Da bi nega bila potpuna, treba odmah nakon pilinga naneti balzam za usne, koji će sada moći lepo da deluje jer više nema onih mrtvih ćelija koje su ga ranije sprečavale u tome. 

Kad smo već kod balzama, da kažem par reči o mom omiljenom. A to je Maybelline Baby lips.

Dugo sam koristila Labello balzame za usta, a onda sam sasvim slučajno naletela na ove lepotane iz Maybellina. 
Imaju jako lepo pakovanje, tako su mi i privukli pažnju. Inače sam balzam je u istoj boji kao i slova na poklopcima. Prelepo mirišu, ja imam dva, jedan je sa mirisom višnje pod nazivom ,,cherry me'', a drugi je je iz electro kolekcije, pod nazivom ,,berry bomb'' i miriše na borovnicu.


Već posle prvog korišćenja ostavlja usne mekanim i prelepim. A nakon par dana, usne budu besprekorne. Zaista dobro neguje i hrani. Na usnama ostvavlja malo boje. Ako me pitate koji je bolji, po meni je to ,,cherry me'' iz njihove standardne kolekcije, jer mi se čini da bolje neguje u odnosu na electro kolekciju.

I da ne dužim više, jako sam zadovoljna ovim balzamima i toplo ih preporučujem svima.

Kakva su vaša iskustva sa ovim proizvodom?

Нема коментара:

Постави коментар