12.10.15.

Balea Aqua creme-gel

Danas govorimo o Balea hidratantnoj okoloočnoj kremi.

Ja sam osoba koja ima velike probleme kada je u pitanju pronalaženje adekvatne okoloočne kreme. Imam tamne podočnjake i jako osetljivu kožu u tom predelu. Većina proizvoda koje nanesem me peckaju i prejaki su za mene.

Svaki put kad vidim neku okoloočnu kremu ja se plasim da je probam, ali ovoga puta ovu resih da kupim. :)

Pa da krenemo otpocetka.

Sto se pakovanja tiče, proizvod se nalazi u mekanoj tubici u količini od 15ml, koja je smeštena u plavoj kartonskoj kutijici. Tubica je vrlo praktično napravljena jer vrlo malo proizvoda izlazi tako da možete lako da dozirate koliko kreme nanosite. Ja obično, kao sto je prikazano i na kutiji, nanesem kremu u tačkicama, a zatim utapkam prstom.









Na poledjini pakovanja, izmedju ostalog, piše kako se dva sata nakon nanošenja kreme, postiže i do 40% više hidriranosti. Sadrži ekstrakt plavih algi, vitamin B5 i vitamin E. A trebalo bi je primenjivati na oćišćen predeo ispod očiju, ujutru i uveče.

Evo i sastojaka:



Bele je boje. Struktura joj je izmedju kreme i gela. Lepo se razmazuje i utapkava, nije masna i brzo se upija, tako da je pogodna za nanošenje pre stavljanja pudera ili korektora ispod očiju. Ima vrlo blag neodredjeni miris, jedva da se oseti. Za razliku od mnoštva drugih krema koje su me peckale kada bih ih nanela, to sa ovom nije bio slučaj. Naprotiv, osećaj je bio jako prijatan. I ono sto je na mene ostavilo najveći utisak je to da je koža ispod očiju, nakon par minuta od nanošenja, neverovatno mekana i zaista se primećuje da krema jako lepo hidrira. Sto se tice ublažavanja tamnih podočnjaka, tu zaista nisam primetila neki efekat, ali nisam to ni očekivala, ipak su moji podočnjaci dosta tamni.





Sve u svemu imam pozitivno misljenje o ovoj kremi kad je taj cenovni rang u pitanju, bar meni odgovara i prija. Mozete je pronaci u svim DM drogerijama. Sto se tiče cene, nisam potpuno sigurna, znam da se kreće izmedju 300 i 400 rsd.

Da li ste vi probali ovu kremu i kakvi su vaši utisci?

Нема коментара:

Постави коментар