28.10.15.

Bioten skinnergy refresh it! krema za lice

Danas govorimo o Bioten skinnergy kremi za lice. Inače mislim da su Bioten proizvodi jako dobri, pa sam se odlučila da probam i ovu kremu.



Krema dolazi u tubi od 50ml, i smeštena je u kartonskoj kutijici.
Na kutiji Bioten kaže da je ovo moćna hidratantna krema za normalnu i mešovitu kožu, koja obezbedjuje optimalan nivo hidratacije tokom 24h. Prijatne i lagane teksture je, brzo se upija, osvežava kožu poput energetske eksplozije. Obogaćena je 100% prirodnim ekstraktom Gođi bobica koje je poznato i kao ,,voće sreće'', a uloga mu je da poveća vitalnost, snagu i zaštiti kožu od prevremenog starenja. Moisture Plus predstavlja jedinstvenu kombinaciju hidrantnih sastojaka i prirodnih bio-polimera koji ima dvostruku ulogu da deluje kao zaštitni sloj na koži i kao hidratantna rezerva u epidermisu. SPF 15 štiti kožu od štetnog UVA/UVB zračenja.
Pored ovog teksta na kutiji je naznačeno da je ova krema namenjena za osobe koje imaju od 20 do 30 godina. I da je treba nanositi svakodnevno na očišćeno lice i vrat, a predeo oko očiju izbegavati zbog zaštitnog faktora. Ne sadrži parabene, parafin i veštačke boje.

Evo i kompletnih sastojaka kreme.



Dakle to kaže Bioten, a evo šta kažem ja.

Meni je posebno bilo ineresantno to što je krema obogaćena Gođi bobicama. Ovo voće je poreklom sa Tibeta, u svetu se naziva i voćem veka i vitaminskom bombom. U medicini ovu biljku nazivaju crveni dijamant. Ima blagotvorno dejstvo na gotovo sve vrste zdravstvenih problema, jača imunitet, čak se smatra da zbog svojih antioksidanthih svojstava sprečava odumiranje tkiva i nastanak raka, posebno raka dojke i materice kod žena, prostate kod muškaraca i rak debelog creva.

Nalazi se na prvom mestu ORAC lestvice koja meri antioksidantna svojstva.


Prilično impresivno, zar ne?

Dakle, to je bila prva stvar oko ove kreme koja me je zaintrigirala.

Sada da se vratimo na samu kremu. Struktura kreme jeste lagana, ali ne previše. Ja sam mislila da se radi o malo ,,vodenkastijoj'' strukturi na osnovu opisa.



Medjutim krema se jako lepo ponaša na koži. Lepo se razmazuje i kada se potpuno utlja ne ostavlja mastan izgled kože, već se momentalno upija, što me je veoma prijatno iznenadilo.



Samim tim na koži je jako prijatna, osvežava, i zadovoljna sam kako hidrira. Imam masnu, ali i dehidriranu t-zonu, pa mi je potrebna krema koja če mi pružiti optimalan nivo hidratacije, ali da mi ujedno ne doprinese pojačanom lučenju masnoće. Ovaj problem sam imala gotovo sa svim kremama, ali sa ovom to nije slučaj. Koža lica mi izgleda lepše, sveže i hidrirano. Takodje sa njom nemam problema u vidu iritacije, pojave bubuljuca i sl. Moram da napomenem da ima intenzivam miris koji se meni lično svidja, ali svakako proverite pre nego što je kupite da li će vam miris odgovarati.

Može se bez problema koristiti i kao dnevna i kao noćna krema. Zaista mislim da je odlična i preporučujem je, a kada uzmemo u obzir da je jako pristupačna, definitivno je dobar izbor. Ja je svakodnevno koristim i sigurno ću je kupiti ponovo.

Pored ove kreme koja je za normalnu i mešovitu kožu, u prodaji se nalazi ista i za masnu pod nazivom Break free! a isto tako i za suvu pod nazivom Go moist!

Regularna cena ove kreme je oko 530rsd, ali trenutno je u DM-u u toku popust pa je možete naći za 429rsd.

Da li ste probale ovu kremu i kakvi su vaši utisci?

Нема коментара:

Постави коментар