18.10.15.

Aura Absolute matte tečni ruževi

Iako mislim da svi znaju koliko je ovaj proizvod sjajan, ja ne mogu da izdrzim, a da ga ne pomenem i na mom blogu.

U pitanju su predivni Aura Absolute Matte tečni ruževi.



Dugo sam imala probleme sa usnama koje su mi bile konstantno suve pa s'toga nijedan ruž nije lepo izgledao na mojim usnama. A onda sam otkrila piling.
Iako su mi usne izgledalo mnogo bolje, sama pomisao na mat ruževe mi se nikako nije dopadala jer sam mislila da će mi ponovo isušiti usta. Ali pošto su toliko hvaljeni odlučila sam da ih kupim i nisam se pokajala.



Prvo moram da kazem da je sama ambalaža ovih ruzeva meni jako lepa, posebno ovaj mat poklopac. Inače ruž dolazi u plastičnoj prozirnoj bočici u količini od 7ml. Ima aplikator koji je sundjerast i nije bas pogodan za precizno nanošenje ruža, ali ja bih vam svakako preporučila da koristite i neku olovku za usne kako bi to sve izgledalo urednije i preciznije. Mirišu na vanilu što mi se takodje svidelo. Ko ne voli vanilu ne mora da brine jer je miris blag. Zaista su sve nijanse predivne pa planiram što pre da sakupim i čitavu kolekciju. Mislim da će svaka dama pronaći onu koja joj se dopada ili cak i nekoliko. Moji su u nijansama 612 ,,Matte Mess'' i 605 ,,Checkmatte''.



 Pigmentacija je savrsena i dovoljan je jedan sloj da se postigne željena boja. Brzo se suši nakon nanošenja i kada se osuši naravno ima mat završetak, ali se usta ne isušuju, što je mene jako iznenadilo. Naravno svi mat ruževi su suvi, jednostavno to mora tako da bude, ali od svih mat ruževa, mogu slobodno da kažem da su ovi jedni od najboljih, tj najmanje suvih. Na bočici stoji natpis ,,Velvet feel'' i ja se apsolutno sa tim slazem, zasta se dobija taj osecaj svile.

Evo swatcheva

A evo i kako izgleda na usnama




Ukoliko se ne nanosi uz neki balzam za usne ili sjaj, ne mrda celog dana. Vrlo je postojan. A ipak prilično lako ga možete skinuti micelarnom vodom ili nekih dvofaznim sredstvom za skidanje šminke. Možete da pijete sa njim i neće se skinuti, takodje možete i da pojedete nešto, ali ne i da ručate jer će se sigurno razmazati zbog masne hrane i slično. Medjutim meni to uopšte ne smeta jer da nije tako bilo bi ga vrlo teško skinuti kada to poželimo, a ja mrzim šminku oko koje moram previše da se mučim kada treba da je skinem. Da napomenem još jednom ovo važi kada samo ruž nanesemo na usta bez sjaja ili balzama, ukoliko prvo nanesemo balzam svakako on više neće imati tu postojanost, brže će se skidati, ostavljaće trag na primer na čaši i sl.

Za kraj da kažem da su ovi ruževi moji omiljeni i da ih svakodnevno koristim. Ukoliko ih još uvek niste probale, obavezno to učinite što pre.

Možete ih pronaći u svim Lily drogerijama po ceni od 520rsd.

Zanima me kakvi su vasi utisci o ovom proizvodu, da li je mozda neko imao drugacija iskustva od mene?

Нема коментара:

Постави коментар